Podpora in skrb za stranke

Nakup je šele začetek poti.

Zagotavljamo vam popolno pomoč in podporo strankam, hkrati pa vpletemo tudi merjenje CX. Vse to z uporabo našega kontaktnega centra, ki poskrbi, da bodo vaši kupci ostali pri vas in čim dlje od konkurence.

Image
BODITE NA VOLJO, KO VAS POTREBUJEJO
Icon

Kontaktni center

Vašo podporo strankam omogočamo z lastnim kontaktnim centrom.

Icon

Prijazni in učinkoviti agenti

Osebje kontaktnega centra usposobimo na področju vašega posla in jih naučimo ujeti duh vaše znamke.

Icon

Vhodni in izhodni klici

Podporo omogočamo tako preko vhodnih kot tudi izhodnih klicev ter sporočil na različnih komunikacijskih platformah in družabnih omrežjih.

Icon

24/7

Različne vrste posla zahtevajo različne rešitve. Prav zato smo fleksibilni. Potrebujete 24/7? Samo delovniki? Konci tedna?

Podaljševanje življenjskega cikla strank

Vaši blagovni znamki damo glas. Takšen, ki je osredotočen na stranko.

Image

Ko vas stranke potrebujejo

Možnost, da s stranko stopite v stik preko telefonskega klica, družabnega omrežja, elektronske pošte ali kakšnega drugega komunikacijskega kanala, dramatično izboljša strankino izkušnjo. Zato vam nudimo dinamični kontaktni center za večkanalno komunikacijo, podprt z najsodobnejšimi tehnološkimi in infrastrukturnimi rešitvami.

Naši agenti so usposobljeni za razumevanje identitete vaše blagovne znamke in tem, ki jih morajo komunicirati hitro in učinkovito. Tako lahko vašim strankam nudijo pred- in poprodajno podporo, upravljanje pritožb in pohval, podporo članom programov zvestobe in merjenje izkušnje strank ali zaposlenih (CX/EX). V vašem imenu, seveda.

ZAKAJ IZBRATI NAS?
  • Prijazni in učinkoviti agenti
  • Prilagodljiv delovni čas – na voljo 24/7
  • Večkanalna komunikacija prek našega klicnega centra, družbenih medijev, e-pošte …
  • Večjezična podpora
  • Zanesljiva programska oprema in infrastruktura
READ MORE
ZAKAJ IZBRATI NAS?
  • Prijazni in učinkoviti agenti
  • Prilagodljiv delovni čas – na voljo 24/7
  • Večkanalna komunikacija prek našega klicnega centra, družbenih medijev, e-pošte …
  • Večjezična podpora
  • Zanesljiva programska oprema in infrastruktura

NAŠI NAROČNIKI

EpisXperience ima izjemno podporo strankam. Zelo odzivno in usmerjeno v rešitve.
Florian Bunk

Avatar
Florian Bunk
Vodja tehnoloških projektov
Loyalty Prime

Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
HOW CAN WE HELP?
CONTACT OUR CONSULTANT