Študije primerov

Znanje za strategije. Izkušnje za vašo rast.

Več kot dvajset let dela za naročnike različnih dejavnosti pomeni dragocene izkušnje. Z njimi lahko pišemo zgodbe o uspehih. Takšnih, kot je lahko vaša.

Image
NAŠE ŠTUDIJE PRIMEROV
Telekomunikacije
T-2 klub – Vpeljava programa zvestobe in merjenje izkušnje strank
Odnosi, ki jih gradimo na večji zaznani vrednosti

Za T-2 – enega največjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev, ki prinaša internet, televizijo in telefonijo v več kot 37% slovenskih domov – smo ustvarili živahen klub zvestobe.

Arrow
Trženjske in javnomnenjske raziskave
Gallup International – Izboljšava procesa raziskovanja s platformo EpisXperience
Raziskave na globalni ravni

Gallup International, globalna agencija za trženjske in javnomnenjske raziskave, uporablja platformo EpisXperience za svoje redne projekte na številnih tržiščih.

Arrow
Zdravje
Kartica zvestobe Lekarne Ljubljane – Vpeljava programa zvestobe, skrb za člane programa in merjenje zadovoljstva strank.
Zdravi nakupi. Srečni kupci.

Lekarna Ljubljana je največja mreža lekarn v Sloveniji in hkrati prva, ki je uvedla sodoben program zvestobe.

Arrow
Avtomobilizem
Avto Triglav / Skupina Emil Frey – Merjenje izkušnje strank in podpora strankam
Izboljšanje zadovoljstva strank v konkurenčni avtomobilski panogi

Avto Triglav je slovenski uvoznik in distributer avtomobilov. Zastopajo znamke Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep in druge.

Arrow

NAŠI NAROČNIKI

Platforma EpisXperience ponuja zanimiv paket orodij, kakršnega bi morala imeti vsaka marketinška ekipa. In, če se kje zatakne, vam bo njihova podpora pomagala takoj. Res lahko računate nanje.

Avatar
Cécile Henry
Vodja programa zvestobe
IBL Group

EpisXperience ima izjemno podporo strankam. Zelo odzivno in usmerjeno v rešitve.

Avatar
Florian Bunk
Vodja tehnoloških projektov
Loyalty Prime

Delo z EpisXperience-om na projektu Crossborder je občutno izboljšalo naš proces anketiranja.

Avatar
Pascal Chelala
Direktor za evropsko regijo
Gallup International

Uvedba T-2 kluba je igrala pomembno vlogo pri T-2-jevi osredotočenosti na kupca.

Avatar
Jože Zrimšek
Tehnični direktor
T-2

Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client