Študije primerov
Znanje za strategije. Izkušnje za vašo rast.
Več kot dvajset let dela za naročnike različnih dejavnosti pomeni dragocene izkušnje. Z njimi lahko pišemo zgodbe o uspehih. Takšnih, kot je lahko vaša.

NAŠE ŠTUDIJE PRIMEROV
Telekomunikacije
T-2 klub – Vpeljava programa zvestobe in merjenje izkušnje strank
Odnosi, ki jih gradimo na večji zaznani vrednosti
Za T-2 – enega največjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev, ki prinaša internet, televizijo in telefonijo v več kot 37% slovenskih domov – smo ustvarili živahen klub zvestobe.
Trženjske in javnomnenjske raziskave
Gallup International – Izboljšava procesa raziskovanja s platformo Warp It
Raziskave na globalni ravni
Gallup International, globalna agencija za trženjske in javnomnenjske raziskave, uporablja platformo Warp It za svoje redne projekte na številnih tržiščih.
Zdravje
Kartica zvestobe Lekarne Ljubljane – Vpeljava programa zvestobe, skrb za člane programa in merjenje zadovoljstva strank.
Zdravi nakupi. Srečni kupci.
Lekarna Ljubljana je največja mreža lekarn v Sloveniji in hkrati prva, ki je uvedla sodoben program zvestobe.
Avtomobilizem
Avto Triglav / Skupina Emil Frey – Merjenje izkušnje strank in podpora strankam
Izboljšanje zadovoljstva strank v konkurenčni avtomobilski panogi
Avto Triglav je slovenski uvoznik in distributer avtomobilov. Zastopajo znamke Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep in druge.