Trženjsko raziskovanje
Se vam porajajo vprašanja? Odgovore imajo vaši kupci.
V dolgoletnem delovanju smo razvili najsodobnejše raziskovalne metode. Z njimi podpremo vaše trženjske strategije, da te zaživijo realnosti vsakdanjega poslovanja.
POPOLNA PODPORA VAŠIM ODLOČITVAM
Raziskave in svetovanje
S pronicljivim preliminarnim svetovanjem pripravimo elaborate, ki nudijo učinkovito podporo vašim poslovnim strategijam.
Najvišji standardi zbiranja podatkov
Kot korporativni član svetovnega združenja ESOMAR spoštujemo najvišja strokovna, etična in tehnološka merila.
Napredna analitika
Ciljno usmerjena analiza podatkov vam nudi širok nabor idej, ki jih lahko uporabite v svojih strategijah.
Vizualno poročanje
Vaše odločitve še dodatno olajšamo z vrhunskimi infografikami ter interaktivnimi vizualizacijami podatkov.
Celoten proces trženjske raziskave
Svetovanje. Oblikovanje. Segmentacija. Zbiranje podatkov. Analiza. Poročanje. Vse na enem mestu.
Zanesljivi podatki – uporabni rezultati
Pri anketiranju in drugih načinih zbiranja podatkov sledimo najvišjim strokovnim standardom. S tem vam omogočimo, da odgovorite na praktično vsa pomembnejša vprašanja, ki se porajajo v vašem podjetju. Uporabljamo tradicionalne metode, kot so CATI, CAPI ali CAWI, a v mnogih primerih jim dodajamo naprednejše rešitve s podporo najsodobnejših tehnoloških dognanj.
V začetnih fazah projekta vam svetujemo kako zasnovati vprašanja v anketnih vprašalnikih ali kako smiselno segmentirati respondente da bodo odgovori na vaše dileme čimbolj nedvoumni. V kasnejših fazah vam omogočimo vpoglede v rezultate, ki jih omogoči naša strokovno usposobljena ekipa s podporo platforme EpisXperience.
V Sloveniji smo ustvarili spletni panel Episcenter klub z več kot 10.000 člani. Z njim pokrivamo široko paleto ciljnih skupin in segmentov. Da bi skupnost panelistov naredili čimbolj vpleteno, smo za podporo Episcenter klubu razvili spletni portal, kjer člani ne samo izpolnjujejo ankete, ampak so za to nagrajeni s točkami, ki jih zbirajo ter nagradami, ki jih lahko prevzamejo s točkami.
NAPREDNO ZBIRANJE PODATKOV
- Napredna segmentacija, ki jo poganja AI/ML
- Avtomatizirano zbiranje podatkov iz različnih virov, CRM ali IoT
- Samodejno sledenje vedenja strank
- Metode CATI, CAPI, CAWI z uporabo platforme EpisXperience
- Merjenje čustvenega odziva preko elektrod ali sistemov za prepoznavanje obraznih izrazov
READ MORE
NAPREDNO ZBIRANJE PODATKOV
- Napredna segmentacija, ki jo poganja AI/ML
- Avtomatizirano zbiranje podatkov iz različnih virov, CRM ali IoT
- Samodejno sledenje vedenja strank
- Metode CATI, CAPI, CAWI z uporabo platforme EpisXperience
- Merjenje čustvenega odziva preko elektrod ali sistemov za prepoznavanje obraznih izrazov
Zagotavljamo odgovore
Podatki, ki jih zberemo in analiziramo, so pripravljeni za neposredno in učinkovito uporabo v vaših strategijah in drugih poslovnih dokumentih.
Zbrani in analizirani podatki vam pomagajo odgovoriti na vprašanja, kot so: Kakšni so profili naših strank? Kateri so tisti izdelki ali storitve, ki zmanjšujejo naš tržni delež? Kakšna je stopnja zadržanja ali odliva strank? Kako zadovoljstvo naših strank vpliva na dobičkonosnost? So naši oglasi učinkoviti? Ali naša kampanja dosega pravo ciljno skupino?
In še veliko več, kakopak. Postavite vprašanje in preprosto počakajte na odgovore, ki jih prinašajo podatki.
KAR JE MOGOČE IZMERITI, JE TREBA IZMERITI
- Dimenzioniranje in segmentacija trga
- Konkurenčna analiza
- Pozicioniranje izdelkov
- Prepoznavnost blagovne znamke in preference potrošnikov
- Vedenje potrošnikov
- Izkušnja potrošnika
- Zadovoljstvo kupcev
- Napovedovanje povpraševanja
- Postopek odločanja
- Testiranje oglasov
- NPS
KAR JE MOGOČE IZMERITI, JE TREBA IZMERITI
- Dimenzioniranje in segmentacija trga
- Konkurenčna analiza
- Pozicioniranje izdelkov
- Prepoznavnost blagovne znamke in preference potrošnikov
- Vedenje potrošnikov
- Izkušnja potrošnika
- Zadovoljstvo kupcev
- Napovedovanje povpraševanja
- Postopek odločanja
- Testiranje oglasov
- NPS