Programi zvestobe

Obstoječi kupci. Vaša najpomembnejša naložba.

Vpeljava privlačnega programa zvestobe je ključnega pomena za ohranjanje strank. Kot gotovo že veste obstoječa stranka stane do petkrat manj, kot pridobivanje nove.

Image
KUPCI. DEL VAŠE SKUPNOSTI.
Icon

Strategija programa zvestobe

Kupci imajo različne želje in interese, zato je treba k vsakemu mikro segmentu pristopiti na nov, svež način.

Icon

Točke zvestobe in unovčevanje

Poskrbimo za matematiko v vašem programu zvestobe, da bodo člani zadovoljni, vaš proračun pa varen.

Icon

Razvoj aplikacij in portalov

S pomočjo platforme EpisXperience razvijamo aplikacije, portale ter spletne trgovine z nagradami, ki pomagajo graditi vašo skupnost.

Icon

Upravljanje s podatki in podatkovna znanost

Najbolj zvesti kupci so vaš najboljši vir informacij. Z njimi vam pomagamo napovedovati njihovo prihodnje obnašanje.

Strankina izkušnja. Zaključena celota.

Vrhunska izkušnja stranke omogoča ponovne nakupe in vam prinaša pomembne podatke o kupcih.

Image

Načrtovanje in strategija programov zvestobe.

Gradimo privlačne programe zvestobe, ki so osredotočeni na vaše kupce. Strateško pristopamo k finančnemu modeliranju, ki zagotavlja dobičkonosnost ter merljive poslovne KPI-je. Takšni programi zvestobe omogočajo zbiranje podatkov o strankah, ki nam ob pomoči podatkovne znanosti pomagajo napovedovati njihovo vedenje v prihodnosti. Ti, skrbno analizirani, podatki so uporabni tudi v druge trženjske namene, denimo za oblikovanje promocijskih in oglaševalskih strategij ter grajenje ugleda vaše blagovne znamke.

Upravljanje vašega programa zvestobe vključuje avtomatizirane trženjske kampanje in komunikacijo, prilagojeno posameznim skupinam ali celo posameznikom. Znotraj upravljanja programov zvestobe vzpostavljamo tudi portale in aplikacije, merjenje uporabniške izkušnje ter analitiko – vse v skladu z vašo strategijo.

Analitika, podprta s tehnologijami AI/ML, zagotavlja 360-stopinjski pregled skupin strank, posamezne stranke in njene aktivnosti.

NAŠ PRISTOP
  • Izdelava strategije programa zvestobe glede na vaše specifike
  • Znamčenje in ustvarjanje identitete
  • Razvoj portalov in mobilnih aplikacij, ki vključujejo integrirane trgovine z nagradami za člane
  • Avtomatizirane personalizirane trženjske komunikacije
  • Personalizacija in segmentacija
  • Zbiranje in upravljanje podatkov o strankah
NAŠ PRISTOP
  • Izdelava strategije programa zvestobe glede na vaše specifike
  • Znamčenje in ustvarjanje identitete
  • Razvoj portalov in mobilnih aplikacij, ki vključujejo integrirane trgovine z nagradami za člane
  • Avtomatizirane personalizirane trženjske komunikacije
  • Personalizacija in segmentacija
  • Zbiranje in upravljanje podatkov o strankah

Privlačni portali in aplikacije za člane programov zvestobe

Z interno ekipo več kot 30-tih strokovnjakov na področju spleta in ob pomoči modularne platforme EpisXperience razvijamo spletne in mobilne portale ter aplikacije, ki članom vašega programa zvestobe omogočajo vpogled v stanje njihovih točk, komunikacijo z vašim podjetjem, spremljanje dogodkov in še mnogo drugih aktivnosti, ki jih ohranijo angažirane. Z mobilno aplikacijo in uporabo tehnologij, kot so QR kode ali NFC pa lahko vaš portal postane tudi virtualna kartica zvestobe.

Najbolj privlačen del naših portalov zvestobe pa je gotovo integrirana »trgovina« z nagradami. Ta vašim strankam omogoča, da za svoje točke kupijo različne nagrade, da točke podarijo v dobrodelne namene ali da se udeležijo nagradnih žrebanj.


NAŠI NAROČNIKI

Uvedba T-2 kluba je igrala pomembno vlogo pri T-2-jevi osredotočenosti na kupca.

Avatar
Jože Zrimšek
Tehnični direktor
T-2

HOW CAN WE HELP?
CONTACT OUR CONSULTANT