Paket Campaign Management

Pospešek za vaše trženjsko komuniciranje

Paket Warp It Campaign Management vam pomaga izboljšati in avtomatizirati večkanalne komunikacijske kampanje ter merjenje izkušnje strank.

Image
RAZŠIRITE GLAS!
Icon

Orkestracija vaših kampanj

Načrtovanje trženjske aktivnosti s preprosim risanjem diagramov njihovega poteka ter vizualnim planerjem zanje.

Icon

Vaše stranke na enem mestu

Uporabnost podatkovne zbirke o vaših kupcih se lahko močno poveča s spremljanjem njihove aktivnosti in odziva na kampanje.

Icon

Večkanalna komunikacija

Možnost ustvarjanja kampanj po večih kanalih – elektronski pošti, SMS-jih, pristajalnih straneh ali preko družabnih omrežij.

Icon

Realno-časovne nadzorne plošče

Odziv na vaše komunikacijske aktivnosti mogoče spremljati v živo in primerjati rezultate med kampanjami.

Razlika, ki jo naredi Warp It

Image

Warp It lahko postane edini set orodij, ki jih potrebujete za trženjsko komunikacijo. S preprostimi, intuitivnimi urejevalniki, ki zagotavljajo krivuljo hitrega učenja, bo članom vaših delovnih skupin hitro prirasel k srcu.

Check

Vse kar potrebujete pri roki

Od načrtovanja in vodenja kampanj pa vse do interaktivnega poročanja. No, in vsega, kar pride vmes.

Check

Hiter in zanesljiv

Warp It-ova tehnologija vam poenostavi ustvarjanje tudi najbolj kompleksnih kampanj. Poleg tega deluje zanesljivo. Gladko lahko pošljete tudi do več deset milijonov sporočil.

Check

Modularna skalabilnost

Širok nabor modulov in mikro storitev vam omogoča orkestracijo, kakršno zahteva specifika vsakega od vaših projektov.

NAŠI NAROČNIKI

Warp It ima izjemno podporo strankam. Zelo odzivno in usmerjeno v rešitve.

Avatar
Florian Bunk
Vodja tehnoloških projektov
Loyalty Prime

Platforma Warp It ponuja zanimiv paket orodij, kakršnega bi morala imeti vsaka marketinška ekipa. In, če se kje zatakne, vam bo njihova podpora pomagala takoj. Res lahko računate nanje.

Avatar
Cécile Henry
Vodja programa zvestobe
IBL Group

Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client

Načrtujte. Oblikujte. Aktivirajte. Konvertirajte.

Kaj se zgodi, ko stranka odpre vaše sporočilo? In kaj, če ga ne? Skrbno načrtovane in izvedene kampanje aktivirajo strankin interes in povečujejo konverzije. Poleg tega vam omogočajo, da merite ter izboljšate strankino izkušnjo.

Warp It-ov napredni urejevalnik kampanj vam pomaga ustvariti natančen načrt večkanalnega komuniciranja in merjenja strankine izkušnje. S preprostim povleci-in-spusti nakažete glavne mejnike v poti stranke skozi vašo kampanjo in akcijami, ki se na posameznem mejniku zgodijo. Pošiljanje sporočila? Komunikacija preko družabnega omrežja? Aktivacija ankete? Pripis ali unovčevanje točk zvestobe? Samo preprost klik.

Image

Kampanje na podlagi segmenta ali sprožilca

Z našim orodjem za segmentacijo dosežete, da pravo sporočilo doseže res prave prejemnike. Lahko pa nastavite sprožilec, tako, da se bo akcija sprožila samo, ko bo stranka v določeni situaciji.

  • Kampanje, ki temeljijo na segmentu, vam omogočajo, da segmente določite tako na bolj splošnih, kot tudi zelo individualiziranih ravneh. Želite na primer ciljati samo mlade ženske? Ali pa morda zgolj tiste stranke, ki bi želele odpovedati naročnino na vaš produkt?
  • Kampanje, ki temeljijo na sprožilcu, se zaženejo ob določenem dogodku, ki ga definirate. Ima vaša stranka danes rojstni dan? Je ravnokar kupila vaš izdelek? Želite ob tem izmeriti njeno izkušnjo?

Image

Merjenje strankine izkušnje

Merjenje strankine izkušnje (CX) lahko v obliki anket vključite neposredno v potek kampanje in tako spremljate metrike kot so NPS, CES, CS…

  • Preprost povleci-in-spusti urejevalnik za izdelavo privlačnih anket.
  • Urejevalnik poteka vprašanj z različnimi filtri in pogoji.
  • Poročanje z uporabo nadzornih plošč, ki izbrane KPI-je prikazujejo v realnem času.

Image

Celovita časovnica kampanj

Morda vam gredo gantogrami na živce, a obljubimo, da jih boste ob uporabi Warp It-a spet vzljubili.

  • Časovno zaporedje kampanj in njihovih prioritet vam bo pomagalo, da bodo te ostajale v skladu z vašo strategijo in njenimi mejniki.
  • Posebno uporabna opcija je nastavljanje ponavljajočih se kampanj z naprednim orodjem, ki vam bo omogočilo, da koledar uporabljate na različne, tudi zelo kreativne načine.

Image

Preprosta segmentacija

Warp it vam pomaga organizirati vaše podatkovne zbirke, orodje za segmentacijo in vzorčenje pa vam omogoča hitro in učinkovito definiranje vzorcev.

  • S prijaznim urejevalnikom – ta temelji na povleci-in-spusti funkcijah – lahko zlahka izberete parametre s katerimi definirate svojo ciljno skupino.
  • Orodje za segmentacijo vključuje napredno filtriranje, tudi preko geografskega informacijskega sistema. Tako lahko vaše stranke ujamete na določenih lokacijah, območjih ali v določenih situacijah.

Neomejena kreativnost pri ustvarjanju vaših sporočil

Za osnovo lahko izberete eno od naših profesionalno oblikovanih predlog, ali pa oblikujete svojo. Potem s preprostim, a funkcionalnosti polnim, grafičnim urejevalnikom ustvarite sporočila, ki jih bodo vaše stranke oboževale.

Image

NADZORNE PLOŠČE IN POROČILA

Vidni rezultati.

Warp It-ove nadzorne plošče vam v realnem času prikazujejo praktično katerikoli KPI vaše kampanje.

Image


Icon

Napredne vizualizacije podatkov

Rezultat sodelovanja naših podatkovnih znanstvenikov in grafičnih oblikovalcev so vizualizacije podatkov, ki vam in vašim naročnikom pomagajo sprejemati prave odločitve.

Icon

Interaktivne nadzorne plošče

Različni gradniki nadzornih plošč vam z naprednimi vizualizacijami podatkov pomagajo spremljati in filtrirati vaše podatke v realnem času.

Icon

Gradniki, ki jih lahko delite

Celotne nadzorne plošče ali njihove posamezne gradnike je mogoče deliti z vašimi naročniki ali drugimi deležniki preko elektronske pošte, SMS-jev, klepetalnikov ali družabnih omrežij.

Icon

Medsebojna primerjava različnih projektov

Napredno filtriranje omogoča pregled nad tem, kako se določena metrika obnaša znotraj različnih projektov.

Potegnite kar največ iz svojega Warp It-a!

Warp It je odprta platforma, ki jo je mogoče integrirati z zunanjimi viri ali storitvami, ki jih morda že uporabljate. Obstoječe integracije že vključujejo nekaj najpomembnejših imen v raziskovalni dejavnosti.

PLATFORMA, ODPRTA ZA INTEGRACIJE
Partner

Partner

Partner


KAKO LAHKO POMAGAMO?
Stopite v stik z našim svetovalcem