Gallup International – Izboljšava procesa raziskovanja s platformo EpisXperience
Raziskave na globalni ravni
Gallup International, globalna agencija za trženjske in javnomnenjske raziskave, uporablja platformo EpisXperience za svoje redne projekte na številnih tržiščih.
-
ClientsGallup International
-
IndustryTrženjske in javnomnenjske raziskave
-
Years2010 – še traja
THE CHALLENGE
Globalno poslovanje. Kompleksni projekti.
Gallup International je iskal zanesljivo platformo za podporo njihovim mednarodnim raziskovalnim projektom. Eden takih projektov je Eurobarometer z več kot 100.000 anketnimi vprašalniki na leto.
OUR SOLUTION
Platforma na ravni celotne korporacije
Gallupov informacijski sistem smo zasnovali na našem osnovnem izdelku, platformi EpisXperience Market Research. Z njo uporabnikom v podružnicah po vsem svetu omogočamo, da izvajajo kompleksne, pogosto ponavljajoče se raziskovalne projekte in sodelujejo na njih.
Ustvarjanje vprašalnikov, vzorčenje, distribucija in poročanje
Platforma EpisXperience podjetju Gallup International omogoča celovito in centralizirano ustvarjanje ter vodenje projektov – hitro ustvarjanje večjezičnih vprašalnikov tudi za najbolj obširne ankete, njihovo distribucijo po široki paleti komunikacijskih kanalov in stičnih točk, preprosto upravljanje z vzorci ter natančen pregled rezultatov.
Gallup International tako orkestrirane projekte izkorišča za optimiziranje dela njihovih številnih agentov v kontaktnih centrih po vsem svetu. Tako ti porabijo ravno prav časa in virov za kakovostne podatke in rezultate.
Vsi projekti tečejo na eni platformi
Gallupovo projektno vodenje vključuje sodelovanje mnogih delovnih skupin in podružnic. To smo naslovili z vpeljavo fleksibilnega sistema za projektno vodenje ter upravljanje z dokumentacijo. Vmesnik z dodelano uporabniško izkušnjo poskrbi za transparentnost in organizacijo vsakega posameznega projekta in vpletenost deležnikov v vseh njegovih fazah.
REZULTATI
Projektno vodenje v Gallupovih podružnicah se je vidno izboljšalo. Gallup International je postal eden najpomembnejših ambasadorjev orodja EpisXperience, saj ga neprekinjeno uporabljajo že več kot desetletje.
Več kot 100.000 vprašalnikov je letno distribuiranih preko platforme EpisXperience.
Ogromno število anketarjev hkrati deluje v podružnicah po vsem svetu.
V EpisXperience-u so omogočeni tudi najkompleksnejši tipi vprašanj.