Študije primerov
Znanje za strategije. Izkušnje za vašo rast.
Več kot dvajset let dela za naročnike različnih dejavnosti pomeni dragocene izkušnje. Z njimi lahko pišemo zgodbe o uspehih. Takšnih, kot je lahko vaša.
NAŠE ŠTUDIJE PRIMEROV
Telekomunikacije
T-2 klub – Vpeljava programa zvestobe in merjenje izkušnje strank
Odnosi, ki jih gradimo na večji zaznani vrednosti
Za T-2 – enega največjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev, ki prinaša internet, televizijo in telefonijo v več kot 37% slovenskih domov – smo ustvarili živahen klub zvestobe.
Trženjske in javnomnenjske raziskave
Gallup International – Izboljšava procesa raziskovanja s platformo EpisXperience
Raziskave na globalni ravni
Gallup International, globalna agencija za trženjske in javnomnenjske raziskave, uporablja platformo EpisXperience za svoje redne projekte na številnih tržiščih.
Zdravje
Kartica zvestobe Lekarne Ljubljane – Vpeljava programa zvestobe, skrb za člane programa in merjenje zadovoljstva strank.
Zdravi nakupi. Srečni kupci.
Lekarna Ljubljana je največja mreža lekarn v Sloveniji in hkrati prva, ki je uvedla sodoben program zvestobe.
Avtomobilizem
Avto Triglav / Skupina Emil Frey – Merjenje izkušnje strank in podpora strankam
Izboljšanje zadovoljstva strank v konkurenčni avtomobilski panogi
Avto Triglav je slovenski uvoznik in distributer avtomobilov. Zastopajo znamke Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep in druge.