Merjenje izkušnje strank

Ko se vaša stranka odpravi na pot, postanite njen vodnik.

Usklajeno merjenje izkušnje vaših strank (CX) in zaposlenih (EX) na vseh stičnih točkah dokazano izboljšuje zvestobo strank in podaljšuje njihov življenjski cikel.

Image
GRAJENJE ODNOSOV
Icon

NPS in še več

Naša inovativna metodologija omogoča uvedbo naprednih programov CX/EX.

Icon

Gradite odnose

Analiza meritev CX/EX izboljšuje zvestobo strank, njihov občutek vpletenosti in ustvarja ponovne nakupe.

Icon

Tehnologija

Platforma EpisXperience je ustvarjena za avtomatizirano merjenje CX/EX na podlagi segmentov ali sprožilcev.

Icon

Merjenje, podprto z AI/ML

Metodologija in tehnologija nam omogočata učinkovito prepoznavanje vzorcev in napovedovanje življenjskega cikla.

Izjemna izkušnja strank povečuje vrednost vašega posla.

Preobrazite stranke v ambasadorje vaše blagovne znamke.

Image

Izkusite moč spremljanja strank skozi njihovo celotni življenjski cikel

Razumevanje izkušnje strank in zaposlenih je ključno za doseganje na stranko brezkompromisno osredotočene korporativne kulture. Tako natančno razumevanje postane mogoče, ko v proces vključimo tehnološke rešitve. Te omogočajo samodejno spremljanje izkušnje, preko mehanizmov AI/ML pa tudi napovedovanje prihodnje zvestobe strank.

Naša strategija združuje merjenje CX/EX z vašimi drugimi trženjskimi aktivnostmi, kar pomeni, da se izkušnja izboljšuje na vseh točkah v strankinem življenjskem ciklu.

NAŠ PRISTOP
  • Strategija CX/EX
  • Samodejno merjenje izkušnje na več stičnih točkah
  • Analitika in podatkovna znanost
  • Napovedovanje vedenja strank
  • Svetovanje o ukrepih, ki naj jih izvede vaše podjetje
NAŠ PRISTOP
  • Strategija CX/EX
  • Samodejno merjenje izkušnje na več stičnih točkah
  • Analitika in podatkovna znanost
  • Napovedovanje vedenja strank
  • Svetovanje o ukrepih, ki naj jih izvede vaše podjetje

Orkestracija CX/EX s tehnologijo EpisXperience

Platformo EpisXperience smo razvili kot orodje za avtomatizacijo trženjskih kampanj in anketiranja na več stičnih točkah. Platforma omogoča merjenje CX/EX z prednastavljenimi sprožilci, kot so denimo »stranka je obiskala poslovalnico« ali pa s skrbno segmentacijo vaših strank.

O aktivnosti strank poročamo z uporabo naprednih vizualizacij podatkov, ki olajšajo vaše odločanje o tem, kakšne ukrepe izvesti, da bi se strankina izkušnja izboljšala, odliv zmanjšal, življenjski cikli pa podaljšali.


HOW CAN WE HELP?
CONTACT OUR CONSULTANT