Merjenje izkušnje strank
Ko se vaša stranka odpravi na pot, postanite njen vodnik.
Usklajeno merjenje izkušnje vaših strank (CX) in zaposlenih (EX) na vseh stičnih točkah dokazano izboljšuje zvestobo strank in podaljšuje njihov življenjski cikel.
GRAJENJE ODNOSOV
NPS in še več
Naša inovativna metodologija omogoča uvedbo naprednih programov CX/EX.
Gradite odnose
Analiza meritev CX/EX izboljšuje zvestobo strank, njihov občutek vpletenosti in ustvarja ponovne nakupe.
Tehnologija
Platforma EpisXperience je ustvarjena za avtomatizirano merjenje CX/EX na podlagi segmentov ali sprožilcev.
Merjenje, podprto z AI/ML
Metodologija in tehnologija nam omogočata učinkovito prepoznavanje vzorcev in napovedovanje življenjskega cikla.
Izjemna izkušnja strank povečuje vrednost vašega posla.
Preobrazite stranke v ambasadorje vaše blagovne znamke.
Izkusite moč spremljanja strank skozi njihovo celotni življenjski cikel
Razumevanje izkušnje strank in zaposlenih je ključno za doseganje na stranko brezkompromisno osredotočene korporativne kulture. Tako natančno razumevanje postane mogoče, ko v proces vključimo tehnološke rešitve. Te omogočajo samodejno spremljanje izkušnje, preko mehanizmov AI/ML pa tudi napovedovanje prihodnje zvestobe strank.
Naša strategija združuje merjenje CX/EX z vašimi drugimi trženjskimi aktivnostmi, kar pomeni, da se izkušnja izboljšuje na vseh točkah v strankinem življenjskem ciklu.
NAŠ PRISTOP
- Strategija CX/EX
- Samodejno merjenje izkušnje na več stičnih točkah
- Analitika in podatkovna znanost
- Napovedovanje vedenja strank
- Svetovanje o ukrepih, ki naj jih izvede vaše podjetje
NAŠ PRISTOP
- Strategija CX/EX
- Samodejno merjenje izkušnje na več stičnih točkah
- Analitika in podatkovna znanost
- Napovedovanje vedenja strank
- Svetovanje o ukrepih, ki naj jih izvede vaše podjetje
Orkestracija CX/EX s tehnologijo EpisXperience
Platformo EpisXperience smo razvili kot orodje za avtomatizacijo trženjskih kampanj in anketiranja na več stičnih točkah. Platforma omogoča merjenje CX/EX z prednastavljenimi sprožilci, kot so denimo »stranka je obiskala poslovalnico« ali pa s skrbno segmentacijo vaših strank.
O aktivnosti strank poročamo z uporabo naprednih vizualizacij podatkov, ki olajšajo vaše odločanje o tem, kakšne ukrepe izvesti, da bi se strankina izkušnja izboljšala, odliv zmanjšal, življenjski cikli pa podaljšali.