Paket Campaign Management
Pospešek za vaše trženjsko komuniciranje
Paket EpisXperience Campaign Management vam pomaga izboljšati in avtomatizirati večkanalne komunikacijske kampanje ter merjenje izkušnje strank.
RAZŠIRITE GLAS!
Orkestracija vaših kampanj
Načrtovanje trženjske aktivnosti s preprosim risanjem diagramov njihovega poteka ter vizualnim planerjem zanje.
Vaše stranke na enem mestu
Uporabnost podatkovne zbirke o vaših kupcih se lahko močno poveča s spremljanjem njihove aktivnosti in odziva na kampanje.
Večkanalna komunikacija
Možnost ustvarjanja kampanj po večih kanalih – elektronski pošti, SMS-jih, pristajalnih straneh ali preko družabnih omrežij.
Realno-časovne nadzorne plošče
Odziv na vaše komunikacijske aktivnosti mogoče spremljati v živo in primerjati rezultate med kampanjami.
Razlika, ki jo naredi EpisXperience
EpisXperience lahko postane edini set orodij, ki jih potrebujete za trženjsko komunikacijo. S preprostimi, intuitivnimi urejevalniki, ki zagotavljajo krivuljo hitrega učenja, bo članom vaših delovnih skupin hitro prirasel k srcu.
Vse kar potrebujete pri roki
Od načrtovanja in vodenja kampanj pa vse do interaktivnega poročanja. No, in vsega, kar pride vmes.
Hiter in zanesljiv
EpisXperience-ova tehnologija vam poenostavi ustvarjanje tudi najbolj kompleksnih kampanj. Poleg tega deluje zanesljivo. Gladko lahko pošljete tudi do več deset milijonov sporočil.
Modularna skalabilnost
Širok nabor modulov in mikro storitev vam omogoča orkestracijo, kakršno zahteva specifika vsakega od vaših projektov.
Načrtujte. Oblikujte. Aktivirajte. Konvertirajte.
Kaj se zgodi, ko stranka odpre vaše sporočilo? In kaj, če ga ne? Skrbno načrtovane in izvedene kampanje aktivirajo strankin interes in povečujejo konverzije. Poleg tega vam omogočajo, da merite ter izboljšate strankino izkušnjo.
EpisXperience-ov napredni urejevalnik kampanj vam pomaga ustvariti natančen načrt večkanalnega komuniciranja in merjenja strankine izkušnje. S preprostim povleci-in-spusti nakažete glavne mejnike v poti stranke skozi vašo kampanjo in akcijami, ki se na posameznem mejniku zgodijo. Pošiljanje sporočila? Komunikacija preko družabnega omrežja? Aktivacija ankete? Pripis ali unovčevanje točk zvestobe? Samo preprost klik.
Kampanje na podlagi segmenta ali sprožilca
Z našim orodjem za segmentacijo dosežete, da pravo sporočilo doseže res prave prejemnike. Lahko pa nastavite sprožilec, tako, da se bo akcija sprožila samo, ko bo stranka v določeni situaciji.
- Kampanje, ki temeljijo na segmentu, vam omogočajo, da segmente določite tako na bolj splošnih, kot tudi zelo individualiziranih ravneh. Želite na primer ciljati samo mlade ženske? Ali pa morda zgolj tiste stranke, ki bi želele odpovedati naročnino na vaš produkt?
- Kampanje, ki temeljijo na sprožilcu, se zaženejo ob določenem dogodku, ki ga definirate. Ima vaša stranka danes rojstni dan? Je ravnokar kupila vaš izdelek? Želite ob tem izmeriti njeno izkušnjo?
Merjenje strankine izkušnje
Merjenje strankine izkušnje (CX) lahko v obliki anket vključite neposredno v potek kampanje in tako spremljate metrike kot so NPS, CES, CS…
- Preprost povleci-in-spusti urejevalnik za izdelavo privlačnih anket.
- Urejevalnik poteka vprašanj z različnimi filtri in pogoji.
- Poročanje z uporabo nadzornih plošč, ki izbrane KPI-je prikazujejo v realnem času.
Celovita časovnica kampanj
Morda vam gredo gantogrami na živce, a obljubimo, da jih boste ob uporabi EpisXperience-a spet vzljubili.
- Časovno zaporedje kampanj in njihovih prioritet vam bo pomagalo, da bodo te ostajale v skladu z vašo strategijo in njenimi mejniki.
- Posebno uporabna opcija je nastavljanje ponavljajočih se kampanj z naprednim orodjem, ki vam bo omogočilo, da koledar uporabljate na različne, tudi zelo kreativne načine.
Preprosta segmentacija
Warp it vam pomaga organizirati vaše podatkovne zbirke, orodje za segmentacijo in vzorčenje pa vam omogoča hitro in učinkovito definiranje vzorcev.
- S prijaznim urejevalnikom – ta temelji na povleci-in-spusti funkcijah – lahko zlahka izberete parametre s katerimi definirate svojo ciljno skupino.
- Orodje za segmentacijo vključuje napredno filtriranje, tudi preko geografskega informacijskega sistema. Tako lahko vaše stranke ujamete na določenih lokacijah, območjih ali v določenih situacijah.
Neomejena kreativnost pri ustvarjanju vaših sporočil
Za osnovo lahko izberete eno od naših profesionalno oblikovanih predlog, ali pa oblikujete svojo. Potem s preprostim, a funkcionalnosti polnim, grafičnim urejevalnikom ustvarite sporočila, ki jih bodo vaše stranke oboževale.
NADZORNE PLOŠČE IN POROČILA
Vidni rezultati.
EpisXperience-ove nadzorne plošče vam v realnem času prikazujejo praktično katerikoli KPI vaše kampanje.
Napredne vizualizacije podatkov
Rezultat sodelovanja naših podatkovnih znanstvenikov in grafičnih oblikovalcev so vizualizacije podatkov, ki vam in vašim naročnikom pomagajo sprejemati prave odločitve.
Interaktivne nadzorne plošče
Različni gradniki nadzornih plošč vam z naprednimi vizualizacijami podatkov pomagajo spremljati in filtrirati vaše podatke v realnem času.
Gradniki, ki jih lahko delite
Celotne nadzorne plošče ali njihove posamezne gradnike je mogoče deliti z vašimi naročniki ali drugimi deležniki preko elektronske pošte, SMS-jev, klepetalnikov ali družabnih omrežij.
Medsebojna primerjava različnih projektov
Napredno filtriranje omogoča pregled nad tem, kako se določena metrika obnaša znotraj različnih projektov.
Potegnite kar največ iz svojega EpisXperience-a!
EpisXperience je odprta platforma, ki jo je mogoče integrirati z zunanjimi viri ali storitvami, ki jih morda že uporabljate. Obstoječe integracije že vključujejo nekaj najpomembnejših imen v raziskovalni dejavnosti.